fredag 29 januari 2010

Våga

Vad ska jag göra, för att du ska bli berörd?
Vad vill du att jag ska säga, som får dig att le?
Vad ska jag viska, för att du ska älska mig?

Hur ska du våga, när du inte vet hur?
Hur ska du känna, för att veta vad du vill?
Hur ska du kunna nå mig, så att jag kan förstå?
Hur ska du kunna få mig, att våga tro?

Vad ska du säga, när allting redan är sagt?

Jag vill att du ska veta vem du är, när du är hos mig.
Jag vill att vi ska känna, känna känslorna stort.
Jag vill känna att du älska hela mig.
Jag vill älska allt hos dig och lite till.
Jag vill älska fritt, utan gränser eller krav.

Vill du älska mig, så släpp taget och älska mig stort och fritt.

Camilla

5 kommentarer:

Familjen Stålnacke sa...

Bara så vackert Camilla :-)
Ska du inte söderut snart? ;-)

Ha en härlig helg!
Kramis,
Susanne

Camilla Kronholm sa...

Tack Susanne :-)

Som det ser ut nu, så ska jag och barnen ner typ halva sportlovet, är du hemma då? :-)

Tack detsamma!
Kram
Camilla

Lena sa...

Hej.


Kikar in för att säga hej,

och du, du skriver jättefint. Du borde skriva mer.

Kram
Lena

Camilla Kronholm sa...

Hej Lena!

Tack för snälla ord.
Kram
Camilla

Tinas Fibromyalgi sa...

Skriver så himla fina ord!!
Superbra skrivet!!

Du skall verkligen bli författare!!

Kram Tina