tisdag 6 juli 2010

Har mått för dåligt för att skriva, men det går ju inte över, så nu skriver jag ändå..

Funderar på om jag ska fasta...
Inte för att gå ner i vikt, absolut inte. För att rensa ut kroppen, rensa den från all skit som samlats, lagrats under många år. Rena kroppen och sen kanske slippa fibromyalgin, eller ok jag ska vara realistisk, slippa lite värk och annat bråk i kroppen.
Får man dricka kaffe när man fastar?
Om inte så går det ju inte, jag kan inte vara utan mitt kaffe, så är det bara.
Hm... får kolla upp det där.

Eller jag kanske ska satsa på att äta tillskott.
Vitaminer, mineraler, antioxidanter, aminosyror och allt vad det nu är. Läste i senaste Fibromyalgitidningen att serum-järn skulle vara bra, vände på sidan och läste där att kreatin skulle vara bra. Har läst på andra ställen om andra bra tillskott. Lika bra att trycka i sig av alla sorter.
Fast jag lever på sjukersättning, vilket innebär låg ersättning.
Hm.. har inte råd att köpa allt det där.

Kom på ETT botemedel... Jag vill leva inte bara överleva!!
(jag ställer upp som försöksperson på allt vad som kan tänkas behövas testas)

Camilla

0 kommentarer: