söndag 2 september 2012

Förändring

Så länge sedan jag skrev.
 Mycket har hänt.
Annat som jag önskade skulle hända har inte hänt.

Jag och barnen har flyttat till Malmö. Vi har tänk på det lite då och då länge och så vips föll allt på plats och vi bestämde oss och flyttade. Lite hux flux över det.
Just nu bor vi hos min snälla mamma, sen ska vi ta över hennes stora lägenhet och mamma flyttar tvärs över gården till en mindre lägenhet som hon önskat.
Nu bor vi nära storfamiljen = mamma, bror, svägerska och två brorsbarn. Här finns närhet till mycket och möjligheter. Jag är glad och tacksam att mina barn nu för möta och växa upp i en mångkulturell stad. Det berikar oss så mycket.

Jag... vi behövde en förändring. Nu kom möjligheten och vi tog den. Blir spännande att se hur livet blir nu.
 
 
Jag står mellan då och nu.
Minns och längtar.
Sneglar bakåt.
Tänker nu.
Drömmer om framtiden.
 
 
 

Kärleken sitter fast, fegar totalt och super kanske bort sitt liv....



Två år har gått....
En alldeles underbar dag var den dagen.
Ett ljuvligt år med enorm kärlek.
Sen längtan och saknad.
Nu en tomhet och djup sorg.
En kärlek så stor....


Camilla

0 kommentarer: