fredag 28 september 2012

Vill ni hjälpa mig att ge ut nästa poesisamling ?

Vill ni hjälpa mig att ge ut nästa poesisamling ?

I så fall köp "En kärlek så stor att den inte längre går att beskriva" Sprid den bland era vänner och bekanta så att fler köper den och jag LOVAR att det hjälper mig att ge ut nästa bok !! ♥
 


Poesibok om fibromyalgi, arbetarblod och vacker smärtsam kärlek.
 


Katalogtext (baksidetext):
 
”Människa… varken mer eller mindre.
Eller jo… faktiskt mindre, oftast mindre”

Fibromyalgin påverkar hela livet.
Livet som är rött och mitt arbetarblod kan aldrig tunnas ut.
Solidariteten brinner i mitt hjärta lika starkt som kärleken.

”Kom, älskade kom.
Kliv in i min kaotiska värld fylld av kärlek.
Här finns allt du önskar dig.
Allt du drömt om.”

I nattens dunkel, i smärtan föds allt.
 
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
Boken finns hos flera bokhandlare tex Bokus, Bokia; Adlibris och CDON.COM
 
Tack alla underbara som hjälper mig <3 div="div">
 
Jag önskar er alla En kärlek så stor....
 
Camilla


 

0 kommentarer: