torsdag 18 oktober 2012

Varmt välkomna till min föreläsning !

Att leva med fibromyalgi- en föreläsning

Camilla Kronholm är poet, författare och föreläsare.
Detta är en föreläsning som föddes ur min poesibok "En kärlek så stor att den inte längre går att beskriva". En bok som föddes ur en stor kärlek och mycket smärta.
Föreläsningen handlar om mig och om hur det är att leva med fibromyalgi. Jag delar med mig av smärtan och kampen i vardagen.
Mitt arbetarblod finns med som en röd tråd genom hela livet och i föreläsningen, jag brinner för rättvisa, för allas lika värde.
Ni får höra min poesi om kärleken och om smärtan.
En föreläsning som berör och beskriver livet med kronisk sjukdom, kamp för rättvisa och vacker poesi.

Kurslokal:
Medborgarskolan Halmstad, Söndrumsvägen 35, HALMSTAD
Ledare:
Camilla Kronholm
Start:
den 24 oktober 2012
Dag och tid:
Onsdag 18:00-19:30
Pris:
65 kr
Kursnummer:
86767
 
 
För anmälan:

0 kommentarer: