lördag 10 augusti 2013

Projekt gerillamarknadsföring



Igår skickade jag iväg min första bok på #bokturné Den fick starta på mitt favoritcafé Element här i Malmö. Jag såg hur folk läste i den, men jag vet inte om någon tog den med sig.


 
 
I boken finns denna instruktion:
 
Du håller en mycket speciell bok i din hand. Den är nämligen ute och reser på alldeles egen hand. Ta gärna hem den om du vill.
 
När du läst den så ber jag dig att lägga ut den igen så att någon annan kan hitta den.
 
En sak till:
Jag vill be dig fotografera boken, lägga upp bilden på Facebook och ange var du hittade den. Vill du då också vara vänlig att använda två hashtaggar så att boken blir sökbar.
 
Projektets tagg är: #bokturne
 
Bokens tagg är: #Enkärleksåstor
 
Resan startade 2013-08-09 i Malmö
 
 
 
 
 


 

 
 

Läs mer om bokturné här







Vem vet #Enkärleksåstor kanske hamnar hos dig en dag. 
 
Camilla

0 kommentarer: